petek, november 24, 2006

Legende

S koliko živimi legendami se je kdo od vas imel možnost pogovarjati?
Bil je med prvimi Slovenci, ki so osvojili osemtisočak (Makalu, visok 8463 m, leta 1975). Le 2 dni za Stanetom Belakom-Šraufom in Marjanom Manfredo-Marjonom je prilezel na vrh.
Če mogoče ni tako zelo poznan kot kakšen Viki Grošelj, je pa vsekakor zelo poznan in spoštovan človek v Šaleški dolini.
Če še vedno nisi ugotovil o komu govorim, naj ti le povem. Gre za Ivča Kotnika, danes direktorja Šolskega centra Velenje.
Z njim sem se srečeval že v srednji šoli. Učil me je predmet Gradiva. In ker smo vedeli, da se ukvarja z gorami, smo ga večkrat pretentali s kakšnim vprašanjem o gorskih zadevah. Seveda je ponavadi zagrizel v vabo in vsaj pol ure govoril samo o gorah.
No, kakorkoli, včeri smo imeli sestanek...PD Šoštanj in Šaleški alpinistični odsek. Dogovorili smo se o sodelovanju na alpinističnem področju. Ivč me je po 7ih letih v 1,22 sekunde prepoznal po imenu. Nisem mogel verjeti.
Sevede nam je pripovedoval zgodbice iz pionirskih časov Slovenskega plezanja. Izredno zanimivo je poslušati tako izkušenega moža.
Pred dnevi sem poslikal vzhod sonca. Spodnjim slikcam js rečem zanimiv sončni vzhod...slike imajo nekaj za prvi plan...in na njih niso samo barve okoli sonca.







6 komentarjev:

OLKI pravi ...

No končno...tebe sem pa čakal....heheh, ker vedno daš kaj lepega gor.

No mene pač v 1,22 sekunde udari zgornja fotka, jasno pa so mi všeč tudi takšne malo bolj "kičaste". Sem pa včeraj ob vožnji v službo, kar znorel v avto, kosem zagledal na vzhodu tole rdeče-oranžno-modro jutranjo norost...noro je bilo videt, da bi bil še kje na 2000m...

Ivč je pa itak legenda, vsaj za tiste, ki smo se okužili z branjem slovenske gorniške literature.

andrejV pravi ...

Hvala Olki.
Sej zgleda si v manjšini tistih, ki še berejo moj blog :( Hvala lepa.
Al pa se nobenmu frugemu ne da komentirat.
Drgač sm pa js mel zadnjič podobne muke kot ti...med vožnjo v službu. Mi je bilo hudičevo žal, da nisem mel fotoaparata v avtu...:(

OLKI pravi ...

JA več moraš objavljat, heheh, pa bomo komentiral.

Hec, hec...jaz objavljam skoraj vsak drug dan, pa ni zato nič več komentarjev.

hehe

Anonimni pravi ...

Jz tud berem tvoje prispevke:) Bolj ko jih bos pisal, vec bo komentarjev:)
Od fotogragij pa mi je nabolj všrč tretja..

Gregor Harih pravi ...

Hude barve. Kič, ki ga je lepo videt. :D

lp Gregor

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Ja, kič gor ali dol. Marsikatera se kar stopi, ko vidi take fotke. Pol je pa do uspeha samo še pol koraka.

Ha,ha,ha...

Hecam se, tudi tak kič je treba naredit, največkrat pa je tako, kot sta napisla zgoraj: Ko se kič dogaja, nimam s sabo fotoaparata.