četrtek, januar 04, 2007

Zmagal...

Nekje novembra sem na nek fototečaj kar tako mimogrede poslal eno izmed svojih fotografij in , spet, čist mimogrede pobral prvo nagrado :)
Žirijo je prepričala likovnost fotografije in zanimivo prelivanje temnih in svetlih delov na fotografiji.
No nagrada ni velika...20 tisoč tolarjev fotografskih storitev v, po mojem mnenju, najslabšem foto-studio v Velenju. Dvomim, da jo bom izkoristil za izdelavo svojih fotografij. Če bi pa kdo mel slikce iz tega foto laboratorija, naj se le oglasi :)
No, tole je pa slikca, ki je zmagala:

7 komentarjev:

Gregor Harih pravi ...

Čestitke. Res je dobra.

Gregor Krašnja pravi ...

Dobro izpeljano!

andrejV pravi ...

Hvala obema!

Anonimni pravi ...

Čestitke, sm vedu da bo še enkrat neki iz tebe:). Še nihče ni pršu na vrh stopnic, brez da bi naredu prvi korak!
Oki Blatnik

Matjaž Očko pravi ...

čestitke!! bravo! tisti "bon" pa nekomu podariš, pa boš največji dobrotnik poleg vsega ;)
za fotko sem ti pa že itak povedu, da je carska - vse iz te serije! :)

OLKI pravi ...

Matr vola Drejček, pa sej sem skor umru od strahu...

Pa kje si ti nam hodil??

Sem te že iz mojih linkov ven zabrisal, ker se mislil, da si se nam odrekel...

Ja čestitke za fotko, pokaži še ostalo serijo(matias pavi da obstaja)

lp

andrejV pravi ...

Hvala.

Olki...trpel sm za pomanjkanjem pisateljske in fotografske volje :S

Serijo pa pokažem, ko si bom vzel čas.