nedelja, november 19, 2006

Teden je končan...

Že več kot en teden nisem uspel skupaj sestaviti prispevka na tale moj blog. Razlog je izredno niz dogodkov, ki sem jih doživel ta teden in so skoraj vsi vodili k velikemu dogodku včeraj, praktičnemu izpitu za naziv mlajši pripravnik alpinizma.
Vse skupaj se je začelo v torek s ponovitvijo vrvne tehnike. Nameraval sem se peljati v MB na "ferajn", a sem se zadnji trenutek odločil, da bom pogledal malo v bukve, saj jih do takrat nisem kaj veliko "pošpegal".
V četrtek je padel teoretični izpit v MB. Res zanimivo kako široko znanje je potrebno obvladati pri gorniških zadevah. Veliko pripomore k splošni razgledanosti osebka, marsikatera stvar pa se da uporabiti tudi v čisto normalnem življenju. Skratka, teorija mi ni delala kakšnih resnih težav. Pred odhodom v MB sem skočil še v Iglu šport in vrnil v obtok s trdim delom prisluženih 20 jurjev. Za kaj? Za dereze seveda...zima se bliža, čeprav je rahlo toplo zunaj :)
Petkovo popoldne sem namenil za nakup manjkajoče opreme (spet je z bančnega računa izginilo 5 jurjev). Pozno popoldne, že malo v temo, pa sem namenil za treniranje reševanja padlega soplezalca na domači škarpi, visoki 2,5m. Moj padli soplezalec je bila "šajterga" obtežena z vrečo zemlje :) Še sreča...ker se ni pritoževala nad pol urnim visenjem v "steni"...če bi imela čute, bi se zagotovo, ker ni ravno najbolj prijetno :)
Zvečer sem šel še na potopisno predavanje, ki pa je v resnici bilo tudi praznovanje rojstnega dne Anje in Boštjana. Žal sta mi to zamolčala in zato nista dobila darila (sej jima je prav!!). Sevede so bile tam tudi fletne in čedne deklce. Ena od njih je bila še posebno zanimiva, saj se je bilo užitek pogovarjati z njo. Poleg vsega pa se na veliko ukvarja s športom, za poslatico pa je še izredno simpatična :) No, zato ni blo nič čudnega, da nism bil edini, ki mu je bila zanimiva. Kakorkoli, mogoče pa še bo kdaj kaki rojstni dan, ki ga bomo praznovali skupaj :D Škoda, da nisem mogel ostali dlje časa tam. Hitro se je namreč približevala sobota.
Naslednji dan je res prišla sobota in praktični del izpita. Imeli smo ga v plezališču Kotečnik, sektor Pisani svet. Poleg opravljanja izpita sem imel še nalogo "posebnega poročevalca" z "bojišča", kjer se je odvijal "boj" pogumih mož in žena :)
Da ne bom predolg, izpit je uspešno opravljen. Seveda je to le letni del izobraževanj. Za popolno znanje in kompleten naziv je potrebni opraviti še zimski del...to pa pride na vrsto decembra. Nov projekt za zimo se že obeta. I luv winter :)
Včeraj zvečer sem gledal film Cold Mountain...super romantična drama z netipičnim koncem z Nicole Kidman (meni dobra igralka) in Jude Lawom v glavnih vlogah. Priporočam.
Aja, še to, pred kakšno uro ali dve je na tekmi svetovnega pokala v športnem plezanju v Kranju zmagala Maja Vidmar. Vse čestitke.
P.S.: Med slikami z izpita je tudi nekaj slikc narave okoli plezališča.

































8 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

u, zlo lepo.... lepe barve, kompozicija. Tista ČB drevesa pa sploh. :)
Pa čestitke! :D

andrejV pravi ...

Hvala...za obe pohvali... :D

OLKI pravi ...

Čestitke k opravljenem izpitu...

Anonimni pravi ...

Čestitam!:) Fotke so pa itak lepe...

Gregor Harih pravi ...

Čestitke tudi z moje strani. Ja tista ČB z drevesi pa je res ful dobra ja.

lp Gegor

Anonimni pravi ...

Andrejček: nisi še dobil naziva mlajši pripravnik alpinizma, pred tabo je še namreč zimski del alpinistične šole.
Pa lepo se imej!

andrejV pravi ...

Drugič se prosim podpiši. Osebe, ki anonimno kometirajo, so brez hrbtenice...ker si ne upajo pokazati svojega obraza.
Res, da je treba naredit še zimski del, ampak mislim, da je to le manjša ovira, ki bo jo moral brez težav preskočit. Ta ("letni") del je bistveno obsežnejši, zato sem zapisal zgornjo trditev.
Pa lep pozdrav in brez zamere :P

andrejV pravi ...

Pa še to: predlagam, da do konca prebereš besedilo. Proti koncu boš opazil naslednje vrstice:
"Da ne bom predolg, izpit je uspešno opravljen. Seveda je to le letni del izobraževanj. Za popolno znanje in kompleten naziv je potrebni opraviti še zimski del...to pa pride na vrsto decembra. Nov projekt za zimo se že obeta. I luv winter :)
"
Predlagam, da ne komentiraš brez argumentov!!!