nedelja, november 05, 2006

Izlet v neznano

Včeraj sem bil z matičnim Planinskim društvom PD Šoštanj na izletu v neznano. Vodniki, ki so izlet pripravili, niso povedali o izletu nič. Dali pa so nam anketo, na keteri je bilo nekaj vprašanj o načrtu izleta.
Imel sem srečo, da sem na največ vprašanj odgovoril pravilno.
Peljali so nas v Škofjo Loko in njeno pogorje, natančneje na Lubnik (1025 m.n.v.) in Stari vrh (1032 m.n.v.). Zanimivo okolje, fajn za videt, čeprav gre samo za hojo in nič resnega. Aja, bili smo tudi v jami, ki se imenuje Kevderca...
Stari vrh je pa prav fajno smučišče. Videti je, da ima izredno zanimiv teren in samo čaka, da ga enkrat preizkusim. Edino škoda je, da je kar oddaljen od tukaj. Ampak, če smo včasih hodli v Nassfeld za en dan (kar je še enkrat dlje od Starega vrha), potem lahko gremo tudi na Stari vrh za en dan.
No, izredno mrzlo je bilo na tem izletu. Celo pot iz Šoštanja do Škofje Loke seveda tudi gretje ni delalo na avtobusu, zato smo prišli tja napol ledene kocke in je blo prav fajn začet mal hodit in se segret.

Slikc ni prav veliko nastalo, ker enostavno nisem našel dovolj zanimivih motivov. Žal mi je edino, da fotoaparata nisem nesel zraven v jamo :(
Aja, majo pa pri PD Škofja Loka nekaj izjemno lepih gorskih motivov...v njihovih prostorih sem opazoval fotografije meni neznanih hribov...njam.
Na kofe so smo šli v en kafič v Škofji Loki in tam je bilo na steni polno popotniških fotografij...veš kake slikce...dol padeš...js bi tud šel pogledat vse tiste kraje. Škoda, da nism prašal, kdo je avtor fotografij.









3 komentarji:

Gregor Harih pravi ...

Lep izlet. Prva in druga fotka sta mi spet zelo dobri.

OLKI pravi ...

koliko dobrih bi šele bilo če bi blo kaj lepih motivov...hahahaha

andrejV pravi ...

Hehe, hvala...