sreda, oktober 11, 2006

Po dolgem času...

Po skoraj mesecu dni se zopet oglašam. Žal se mi dogaja pomanjkanje časa.
Načrtujem novo potovanje (Argentina; šele konec naslednjega leta), vendar moram že sedaj mislit na finance. Zaradi tega delam na polno: 9 ur v službi in 3 do 4 ure doma. Zvečer pa preberem še kakšno stran v knjigi, ki jo imam na polici. Ta knjiga pa je sevede iz alpinističnih krogov.
Ja, že nekaj let sem simpatizer alpinistov in plezalcev. V začetku leta pa sem tudi js prestopil prag alpinistične šole. Učim se teorije plezanja v stenah in treniram plezanje v prostem času. Moja najdaljša preplezana smer do sedaj je visoka 350m (Igličeva-desna, v mali Rinki, ocena težavnosti: IV/V+). Žal se pri plezariji srečujem s problemom fotografiranja, sam je moja fotografska oprema enostavno pretežka za nošnjo na resne poti. Že na relativno lahki poti (Vrata, Kriški podi, Škrlatica-drugi najvišji vrh v SLO, Vrata) sem celo opremo verjeno 10× preklel. Enostavno pretežka je. Res pa je, da je vreme na tej poti služilo in žrtev ni bila brezveze...;)

Danes sem končno dal na papir fotografije z zadnje poroke, ki sem jo fotografiral. Sevede sem poskušal dobiti najugodnejšo varianto, vendar se je kasneje izkazalo, da je Foto Tekauc še vedno najboljša izbira. Roko na srce, res ni najcenejši v ožji in širši okolici, je pa zagotovo najkvalitetnejši. Primerjava enakih slik pove svoje!!

Danes sem slikal s fotoaparatom Canon 5D in 24-125 IS L objektivom. Mrcina. Full suze aparat. Dela ko urca. Motilo me je edino globok pritisk "knofa" za zajem slike. Mogoče sem res malo preveč pričakoval glede na to, da sem zadnjič mel v rokah Očkotovega "Marka" (Canon 1D Mark II se razume sevede...). Žal je sevede to zame nedosegljiv fotoaparat (stane celih 780 kSIT). Mogoče bom nekoč v prihodnosti posegel po rangu aparatov kot je sedaj 30D.
Spodaj pa sta dve naključni slikci iz moje zbirke. Do naslednjič pa upam, da bom že imel kakšno bolj kvalitetno slikco s plezarije.
Pa lep pozdrav do tedaj



3 komentarji:

OLKI pravi ...

Ja blogcu pa le nameni malo več časa, ker sicer bo zaspan!!!

OLKI pravi ...

Aja pa foto oprema sploh ni težka, pa magari jo gonil proti Škrlatici, ker problem bi bil, da z njo plezaš, dokler pa šodramo, je pa vsen vrag tistih 3-5 kil več.

andrejV pravi ...

olki...štrik, pa vponke, samovarovalni komplet, čeljad in še mnogo tega+70-200, 17-40 in 300D. Pa hmal znese čez 20 kil...
Pa čeprav je blo samo šodranje, sem ga vseen težko nosu...sploh ker so drugi v skupini pol lažji...:)
Pri plezanju pa fotoaparata sploh ne nosim zraven. Žal tako ne dobim kake dobra slike.
Blog bo pač živel kakor pač bo. Ne utegnem ravno vsak dan pisat :(