sobota, oktober 21, 2006

Jesenska fotografija

Čez vikend sem po dolgem času zopet šel mal namensko slikat za dušo...
Odpravil sem se na manjši slap na Koroškem (blizu Črne na Koroškem). Ni "baš nešto" je pa dovolj zanimiv za mal slikat. Pot do njega je še kar zahtevna zaradi mokrega terena in "gojzarji" pridejo prav. Na poti nazaj domov pa je nastalo še nekaj jesenskih slikc. Spodaj je nekaj primerkov.
Je pa na srečo konec tudi teh lokalnih volitev. Zaradi njih sem moral izpustiti plezanje v Mrzli gori... :(

















7 komentarjev:

OLKI pravi ...

Super si jih porihtal. Si moram tudi sam ta vikend vzet čas in it po dolgem času sam na sprehod.

Gregor Krašnja pravi ...

res lepe jesenske barve

andrejV pravi ...

Hvala.
Mam še nekaj novega na zalogi, sam kot vedno, pri meni traja, da pride iz fotoaparata na čarunalnik in nato na net.
Trenutno so slike še vedno na kartici v fotoaparatu. Mogoče bo jutri kaj več časa.

Matjaž Očko pravi ...

ooo lej ga lej ga!! pa je le vzel aparat s seboj! ;) hehe
zlo lepo! kot sem že rekel - morm eno takole vodico najt ;)

Unknown pravi ...

Pa si se tudi ti odpravil mal pofotkat te lepe jesenske barve. :)

Gregor Harih pravi ...

Ful so mi všeč. Sam sem tudi kr nekaj fotkal jesensko naravo, pa moram rečt, da so ti te fotke super uspele. Če kdaj pridem na Koroško, mi moraš nujno pokazati kje je ta slap.

andrejV pravi ...

Gregor...hvala.
Ni problema, ti samo pridi!