petek, oktober 20, 2006

Lokalne volitve 2006

Volitve v nedeljo...povzročajo mi same preglavice...grrrr.
Sem namreč predsednik krajevnega volilnega odbora, kar pomeni, da moram urediti vse malenkosti, da volitve potekajo normalno celo nedeljo. Sicer nas je v odboru 6, vendar je na meni, da zadevo vodim kakor se spodobi.
Že nekaj časa so znani člani volilnega odbora, a danes mi je ena od članic sporočila, da v nedeljo ne more biti prisotna...to je za zabo potegnilo vsaj 10 telefonskih klicev in eno uro razmišljanja o osebah, ki bi jo lahko nadomestile. Na koncu se je vse dokaj lepo izšlo, saj z občinsko volilno komisjo dobro sodelujem in smo skupaj rešili težavo.

Drugače pa osebno sovražim slovensko strankarstvo. Tudi če da nekdo dober predlog, ga druge stranke zavrnejo, ker pač ni zrasel na njihovem zelniku. Neumno. Točno to se sedaj dogaja z vladnim letalom. Prejšnja vlada (zdajšnja opozicija) si je nabavila letalo, takratna opozicija (zdajšnja vlada) je temu odločno nasprotovala. Danes pa bi rada zdajšnja vlada (prejšnja opozicija) imela letalo, zdajšnja opozicija (prejšnja vlada) pa temu nasprotuje. Vam je jasno o kakšnem sprenevedanju pišem?

Danes sem poleg tega po telefonu govoril kar 55 minut s punco iz Argentine. Njeno ime je Claudia Marisol in je iz province Tucuman. Naslednje leto, ko grem v Argentino, jo nameravam obiskati. Preko interneta se poznava že vsaj 4 leta. Njen brat je poročen s Slovenko in to je bil povod, da je našla mojo internetno stran in tako sva se začela pogovarjati.

Js jo ponavadi pokličem prek Skype-a na navadn telefon. Tokrat sem za 55 minut pogovora zapravil samo 1,456. Če bi klical preko Telekoma, bi zapravil neverjetnih 31. Razlika, an... :D I love Skype :D

2 komentarja:

Mih@ pravi ...

Če bi pa uporabil VoIP Discount pa ne bi zapravil niti enega centa, ker je na slovenske stacionarne popolnoma zastonj :)

andrejV pravi ...

Miha, mogoče je za SLO stacionarne telefone zastonj, ampak js sm klical na argentinski stacionarni telefon ;)