sreda, avgust 06, 2008

Od visine se zvrti...

...pa bruha in zebe tud :S
Vceraj sva prisla nazaj iz Huayne Potosija...porazena.
Prvi dan sva brez tezav prisla na visino 5200m...brez glavobola, zadihanosti, utrujenosti...torej brez posledic, ki bi jih nama morda lahko ponudila visina. Js sm lahko vseh 500 visinskih metrov, ki smo jih naredili prvi dan, brez tezav sledil vodicu (za razliko od nekaterih drugih), ceprav sem nosil blizu 15kg tezak nahrbtnik.
A zadeve so se kaj kmalu obrnile. Spanje ali bolje receno premetavanje po postli je do enih zjutri, ko smo vstali, meni pridelalo slabost in glavobol. Nic cudnega, saj smo se v nekaj urah dvignili iz 3600m na 5200m, kar je veliko. A midva bi naj bila dobro aklimatizirana, saj sva na tej visini (3600m) ze 14 dni. Moj sum, da se tezje prilagajam na visino, se je izkazal za pravilnega.
Po kakih 100 visinskih metrih sem izpraznil zelodec, a trma kakrsno imam pri hribovskih "pustolovscinah", tudi tu ni popustila in sva nadaljevala z vzponom. Na visini 5600m pa naju je oba hudo zazeblo v prste na nogah in to je bila pika na i. Obrnili smo in po prihodu v koco sem poravil pol ure za ogrevanje ledenih prstov z bidonko napolnjeno s toplo vodo. Ja, tako hudo "zmrzjenih" prstov do sedaj se nisem imel in mi ni bilo nic zal, da sva obrnila...hrib bo se lep cas na tem mestu. Pa tudi ni vreden, da bi zaradi tega turisticnega hriba izgubil kak prst na nogah.
Moram pa priznat, da me je malo sram, saj so na vrh prisli ljudje iz popolnoma nehribovskih dezel (recimo Nizozemske, Belgije) in, ki hribov se od dalec niso videli. No, citno je njim bil namenjen korak na vrh Huayne Potosi, meni pac ni bil. Morda pa to se pride. No, mocno upam, da pride nekoc tudi ta trenutek. Do takrat pa bo verjetno moj visinski rekord ostal pri stevilki 5600.
A vseeno ta poraz ni vplival na zur zvecer v klubu Mango's kamor naju je povabil Francesco, ucitelj salse. Bilo je super, latino americanke so pa sploh "vredne greha"...se posebej tiste, ki znajo dobro anglesko :D Pa se kak nov korak salse so me naucile :D hihihi...
Se nacrt za naprej: jutri greva na enodnevni trek v vasico Puni pod Pico Austria, v petek grem js se na Dead road s kolesom, v soboto pa se bova prepustila nakupovalni mrzlici tik pred odhodom domov v nedeljo zjutraj. Takrat imaju tu referendum in opozarjajo naju, da bova mogoce imela tezave s transportom do letalisca. Bomo videli!
P.S.: Avtorica zgornjih fotografij je Simona, ker si js nisem drznil nositi se vse moje fotografske "stekarije" zraven ;)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pazi na prste vesel sem, da sta se po sreči vrnila nazaj. Tine