četrtek, maj 03, 2007

Olki, spet sm bil v Trž'ču...:)

Hehe, Olki ja, bil sem v unih tvojih koncih. S kolegom sva skočila na Dobrčo, vaš domači hibč'k. Zadeva ni (pre)visoka, a vendar precej zanimiva. Pot navzgor z Brezja je zanimiva, saj vseskozi poteka po gozdu in je zgledno urejena.
Mojo začetno zagnanost Bojan hitro ohladi, za kar sem mu kar hvaležen, saj me noge bolijo še od prejšnjega dne, ko sem rekordno hitro »skočil« na Uršljo goro (beri: prepolovil sem markirano časovnico).
Na vrh samo 15 minut za nama prispe starejša gospa in oba sva presenečena, da je tako hitra. Prehitela sva jo na začetku poti in nismo hodila počasi (uradna časovnica je 2h45min, midva sva prispela v 1h45min).
Skočiva še na razgledno točko, nato pa hitro do koče pojest ješprenj in nato v dolino. Kazalo je namreč, da bo se bo vreme zarotilo proti nama. Na srečo nama je prizaneslo.
P.S.: Kupujen nov fotoaparat. Naj kupim Canon eos 30D ali počakam na njegovega naslednika?
Na razgledni točki...

Andrej se je pustil celo fotografirati...:) V Odzadju Begunjščica in Stol s klobukom... Svišč...ena izmed prvih zaščitenih gorskih rožic pri nas
Bojan se vpisuje na vrhu hriba...
Na vrhu...


Razgledna točka...na skrajni desni se vidi začetek najdaljšega, 14km dolgega grebena pri nas (Košuta)

3 komentarji:

Peter pravi ...

Čudovite slike...bo treba zavit malo v te konce :)

Ana Pogačar pravi ...

Lepo! na Dobrči pa še nisem bila. Ko gledam tvoje fotke, sem jo kar hitro dala na seznam letošnjih potencialnih ciljev! ;)

Ana

OLKI pravi ...

Lepo sta se imela...Ampak če pa drugič ne pokličeš se pa pazi!!!