petek, april 27, 2007

Stikalo je zopet na poziciji SKALA!

Jutri bom tretjič v tem tednu utrujal čez zimo zmehčane "ročice" in jih pridno namakal v, kakšni prepovedani substanci podoben prašek, magnezij ;)
Že v sredo mi je prvič uspelo preplezati smer z oceno 6b, vendar sem pri tem enkrat omahnil kot jabolko, ki mu je črv spodjedel pecelj, saj mi je zdrsnila roka pri vpenjanjanju vrvi v komplet.
Jutri se bo torej zgodil juriš na ocene 6b. Zvečer pa bodo rokce zagotovo spet rahlo boleče.
Prejšnjo nedeljo pa sem v plezališču Kotečnik imel celo "škljocalico" s sabo. Sicer slikce niso bohvekaj (WB sem falil kot že dolgo ne, pa še razmeroma visok ISO sem moral uporabljati zaradi slabe svetlobe), ampak vseen je izpadlo nekaj zanimivih, v času zamrzjenih trenutkov.

Jap, "climberke" so čedna dekleta...sploh če jih v pretežno senčni steni najde z neba poslan žarek topline (sonca)...
Gorazd Hren v smeri z oceno 8a+ (sj to pa sploh ni težko, kje pa ;)...)

Ka te ti delaš? Splezaj že enkrat...sej je samo 8a+...js se že dolgočasim tu...;) (hec...)

A tu gor moram al kaj? Ehhh, ni panike...dva giba pa sm tam!

Ni komentarjev: