sobota, marec 31, 2007

Pa je šlo...najverjetneje v kakšen koš za smeti

Lokacija: Maribor, Partizanska 13, široki pločnik pred trgovino Terra sport
Čas: 18:20
Dogodek: "Odtujitev" denarnice in črne aktovke
Škoda: cca. 150 EUR
------------------------------------------------------------------------------------
Približno takole bi zgledal napis na filmskem platnu, če bi prejšnji četrtek js nastopal v filmu ;)

Po službi sem se odpeljal naravnost v MB, kjer sem nameraval iti na občni zbor Akademskega Planiniskega Društva Kozjak. Tja sem tudi prispel, vendar z zamudo zaradi zadrževanja na Policijski postaji.
Med obiskom trgovine Terra sport sredi Maribora so mi iz avta ukradli denarnico (iz usnjene jakne vredne cca. 200eur) ter črno aktovko z USB ključem, nekaj dokumenti in banano (pa je šla moja malica)!
Avto je bil parkiran (nepravilno! Hvala policajem, da mi niso napisali še kazni) tik pred trgovino. Ker ena vrata niso bila dovolj odrta, se je avto sam odklenil, js pa tega sevede nisem opazil.
Ker priložnost dela tatu, js pa sem zavestno pustil jakno in aktovko na zadnjem sedežu, je priložnost bila hitro izkoriščena :S
In so šli vsi dokumenti (pa bo šlo kar nekaj časa in denarja za nove!!). Sreča vsaj, da je bil nepridiprav tako neumen, da mi je pustil usnjeno jakno...pha, kreten!
Sicer pa si s "plenom" ne bo mogel kupiti kaj veliko heroina ali kakšne druge droge, saj ni bilo v denarni nič denarja, plačilne kartice pa so bile preklicane v isti minuti.
Vsaka šola nekaj stane, js pa sem se naučil, da v avtu ne smeš pustiti ničesar na vidnem mestu...pa čeprav samo za 5 minut!

Ni komentarjev: