četrtek, marec 08, 2007

Konec je!

Za kakšno leto ali dve :)
S čim?
S pripravami na izpit za višji status na področju alpinizma. V soboto smo na Vršiču pokazali svoje znanje in v večini so bili inštruktorji kar zadovoljni z našim znanjem...za kar so nas nagradili s statusom Mlajši pripravnik alpinizma in z nekaj udarci po zadnji plati.
Sam sem fasal 7+1 udarcev z "bičem", ki se tako lepo ovije okoli hlebčkov in pusti lastniku boleče znamenje še kakšen dan ali dva. Seveda se vsak ugovor glede dodeljenega št. udarcev ne izplača, saj člani, podmazani z vsemi mogočimi "žaubami", vsako izusteno besedo spreobrnejo v tvojo škodo. In kakšno kazen ti dodelijo? Dodaten udarec z "bičem" ti da vedeti, da je bolje biti tiho in požreti kakšno besedo ali dve... ;)

Seveda je bilo veselo tudi kasneje, žal pa js nisem nič alkohola pil, ker sem na tabletah (pač posledica gripe).
Naslednji dan pa smo potiskali svoje "mašince" proti Mali Mojstrovki skozi Pripravniško grapo. Sama grapa je bila tako polna ljudi kot kak Merkator v soboto dopoldne. Šele na vrhu mi pade na pamet, da sem doma pozabil polarizator, ki bi še polepšal fotografije že tako lepega dneva.
Pri sestopu se nekaj časa borimo s "coklami" na derezah in smo "fauš" onim, ki se z nasmehom in smučkami na nogah odpeljejo dolini naproti (moje dilce so žal počivale v kotu domače hiše). Kasneje spravimo dereze v nahrbtnike in se "oddrsamo" navzdol in občasno hladimo pretepene riti v snegu...tako, da se po njej peljemo proti dolini.

Kandidata se trudita pod budnim nadzorom "inšpektorja"...


Men se ni smejalo, ko sem "reševal" prijatelja iz ledeniške razpoke... :) Petro pa je zgleda razveselil fotoaparat ;) al pa celo fotograf...hehe, hec ;)


Sprostitev med izvajanjem nalog, ki so nam jih zadajali inštruktorji... :)


Kaj, vodo so nam dali? Uuuuu, to bo padalo po ritah...hehhe....

Kazen za "zločine"...


Pa se dajmo pogret in naložit okol pasu s kovačijo...




Kje si pa sodček zgubil?


Dej, potegni me malo :)


Grega, pozer...;)


A to je že vrh? Gremo naprej?


Aco, ne me pofurat ;)


Tam gor smo bli, ja...


Ni komentarjev: