sobota, februar 28, 2009

Death

Andrej's blog recently died. I know you won't mourn much because you probably didn't visit it very often in the past...and it is probably not intersting at all. 
Anyway, I'm thankful to every single visitor who stopped by for more than just a few seconds.
Thank you and sorry...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

JAh škoda za vse nas vztrajno čakajoče, heheh. PA saj se najdemo kako drugače, upam

andrejV pravi ...

Jure, ne se bat...tvoj blog bom spremljal še naprej...ker je naravnost odličen...za razliko od mojega.
Mogoče se pa vidimo na kakem fotolovu v hribih... ;)

Matjaž Očko pravi ...

ej, ne me strašit s takimi naslovi!!! :)

Anonimni pravi ...

Mene je tudi prestrašil!
A si prepričan? Jaz sem pa tako rada brala tvoje prispevke in gledala tvoje fotke. Zaradi mene se lahko kadarkoli premisliš. ;)

andrejV pravi ...

Ja, vem, da je slab naslov...ampak, tudi smrt je del naravnega procesa...
Mogoče pa si res kdaj premislim in takrat naredim vstajenje od mrtvih...v primeru, da bom sel nazaj na Kitajsko, si verjetno res premislim...ker se bo verjetno kar veliko dogajalo...pa še slikce znajo bit zanimive...:)
Ana, če bom, te obvestim.
P.S.: Vidim, da me imaš med Blog I like...hvala, res hvala!

Anonimni pravi ...

Škoda ja. Težka je blogovska, če nisi skoz na potvanju al pa plačan od tega, vsi kolegi so že skoraj nehali in tud Facebook je obsojen na propad. Naj živi MSN:)!